poniedziałek, 23 listopada 2020

Pop Net Art

 Chciałabym aby moja wystawa pokazała jak sieć pomaga zbliżać ludzi, pomaga w komunikacji artysty z ludźmi. Jak bardzo jest ważna w dzisiejszych czasach. 

Mam dwa pomysły na tytuł projektu:


Pop Net Art – wchodzisz do sieci? 

Media Art – jesteś on line?


Nazwa wystawy odnosi się do Pop Artu i ma być dialogiem pomiędzy zwykłymi ludźmi z sieci a mną

A teraz kila słów na temat realizacji:

Mniejsza skala:

- Zdjęcia osób są obrabiane cyfrowo na styl Pop Art jako koncepcja, i przenoszony na płótno w mojej interpretacji kolorystycznej. Chciałabym jako raster wykorzystać elementy elektroniczne i elementy części komputerowych.

- chcę wykorzystać filtry, nakładki w odległości od obrazu i możliwość wykorzystania świateł przez zwiedzających , aby każdy zwiedzający mógł niejako obraz „edytować” fizycznie 

- chcę wykorzystać inne atrybuty tj. telefon, tablet, klawiatura, selfie-stick.

- opis osoby wraz z moimi relacjami z nią i z 30 tagami charakteryzującymi ten obraz, wystawę i osobę. Tagi będą używane w mediach społecznościowcyh

- realizacja prac będzie rejestrowana i dokumentowana w mediach społecznościowych i na kanale You Tube



Film z realizacji


- Widzisz ten post?


- No widzę. I co? 


- Zaczęłaś/łeś czytać. Super. Co zrobisz dalej? 


- No nadal czytam. 


- Ekstra. A skąd ja będę widziała  że przeczytałeś/aś?


- Nie będziesz wiedziała!


- No właśnie. Chyba, że skomentujesz lub zalajkujesz. 


- No chyba że tak....


Komentarze i udostępnienia bardzo zwiększają zasięg organiczny, co przekłada się na to, iż moje obrazy są bardziej widoczne w sieci.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Notka biograficzna

Urodziłam się na Śląsku. Od zawsze maluję amatorsko. Zawsze marzyłam o studiach malarskich, ale życie potoczyło się inaczej. Skończyłam ch...