wtorek, 25 grudnia 2018

Notka biograficzna


Urodziłam się na Śląsku. Od zawsze maluję amatorsko. Zawsze marzyłam o studiach malarskich, ale życie potoczyło się inaczej. Skończyłam chemię, zajęłam się dziećmi, pracą i domem. Zaczęłam ponownie malować w styczniu 2018. Utworzyłam swoją pracownię artystyczną "Pracovniakejzi" oraz fan page na Facebooku, Instagramie, Twitterze i G+. Sama założyłam i prowadzę swoją stronę internetową
http://pracovniakejzi.business.site
Należę do dwóch stowarzyszeń artystycznych "Barwy Śląska" oraz "Faun Art".
Brałam udział w kilku plenerach, a moje prace  w wystawach własnych:
"Zimowe inspiracje" oraz "Nowe życie starych ram" - obie wystawy w Almond Caffe w Radzionkowie
Wystawach zbiorowych:
-"Lato" w galerii Stowarzyszenia Faun Art "Forum" Gliwice
-"Kreacje" w galerii "Pod Cień" Ratusz Pyskowice
-"Wystawa prac I Zabrzańskiego Pleneru Malarskiego" w ramach Europejskich Dni Dziedzictwa Muzeum Górnictwa w Zabrzu
-Wystawa na 100-lecie ruchu amatorskiego na Śląsku w Zabrzu
W przyszłym roku planuje kolejne wystawy i plenery.

2 komentarze:

  1. Już 2019...czekamy na kolejne plenery i wystawy...może kiedyś uda nam się coś wspólnego...np.wystawa od poludnia po pólnoc...Sląsk Górny Warszawa Trójmiasto...Ty Ja Małgorzata...mogłoby być cirkawie...3 drogi 3 spojrzenia ale świat 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście koniecznie trzeba zrobić wspólny plener

      Usuń

Notka biograficzna

Urodziłam się na Śląsku. Od zawsze maluję amatorsko. Zawsze marzyłam o studiach malarskich, ale życie potoczyło się inaczej. Skończyłam ch...