środa, 13 maja 2020

Blue Salvador


Ten obraz powstał specjalnie na zamówienie dla Concept Store.
Film z realizacji dostępny na moim kanale You Tube
👇🏻 👇🏻 👇🏻
https://youtu.be/QjZ0A01pNeM
Obraz "Blue Salvador" w stylu pop Art to kolejna moja propozycja.
Salvador Dali to jeden z ulubionych tematów artystki. Wykonałam wiele prac akrylowych, ikonę i talerz z portretem Salvadora Dali.
Ta realizacja powstała w czasie koronawirusa. Potrzeba podniesienia na duchu samej siebie i odbiorców to jeden z powodów dobrania takich właśnie kolorów. Uwielbiam turkus i zielenie. Oczywiście łączę je z noeonowymi różami, pomarańczami i żółcią.






 
Dobrego gatunku płótno o wymiarach
70x100cm. Wykonany w technice akrylowej, zabezpieczony werniksem, posiada zamalowanie boki. Nie ma konieczności oprawiania - posiada zawieszkę typu krokodylek i jest przygotowany do powieszenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Notka biograficzna

Urodziłam się na Śląsku. Od zawsze maluję amatorsko. Zawsze marzyłam o studiach malarskich, ale życie potoczyło się inaczej. Skończyłam ch...